Laboratorni zdroj

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Únor 25 23:55:03 CET 2010

Ovladani je obrovska slabina tech zdroju z Ciny nebo odkud. Pripada
mi, ze jejich konstrukteri jsou posedli myslenkou pouzit jeden kroutik
tam kde maji byt dva nebo ctyri a usetrit kazde tlacitko pokud se da
nahradit posloupnosti sesti jinych. Tady je myslim prostor pro domaci
tvorbu, udelat to pekne logicky - jedno tlacitko = jedna funkce.

Tady to osobne vidim takhle: dva enkodery, U a I, 100 pulsu/ot s
pridavanim po 10 mV a 10 mA, oboji v setupu zmenitelne na libovolnou
jinou hodnotu. Alternativne tri, pokud bude nastavitelny i vykonovy
limit.

To, jestli ovladani plati pro levy nebo pravy kanal se
voli vodorovne orientovanym packovym prepinacem a signalizuje ledkou
nad svorkami.

Obdobne funkce jako odpojovani vystupu pres packove vypinace, byt
zpracovane procesorem. A zase s kontrolkami. Displaye
klidne dva nebo jeden vetsi rozvrzeny tak aby bylo jasne ktery udaj
patri kteremu kanalu.

Ales Prochaska