Laboratorni zdroj

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Pátek Únor 26 09:23:00 CET 2010

Osobně bych se přikláněl ke dvěma enkodérům (U a I) s tím, že oba
enkodéry by měly mít push-in kontakt pro přepínání rozsahů (1V/10mV
resp. 1/100mA).

V mém zdroji ovládám všechno jedním enkodérem s push-in a třemi tlačítky
("paměť", "uložit" a "odpojit výstup"). Myslím, že se mi to z hlediska
ergonomie docela povedlo, ale jak už jsem psal, na ovládání proudu by to
možná chtělo enkodér zvlášť.

JN