Re: OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Únor 25 15:21:35 CET 2010

Otazka SW je IMHO zalezitost mezi prodavajicim a kupujicim.
Pokud kupujici bude dost neodbytny a prodavajici bude chcti prodat
tak se asi dohodnou jinak.

Vzpominam si, ze jsem byl u jednani s treti firmou, ktera pro nas
vyvijela nejakou elektroniku. Chtel jsem, aby v dokumentaci byl vyvojovy
diagram FW - kvuli tomu, kdyz by se vyskytla nejaka chyba, abychom
mohli odhadnout pricinu. Zdrojak jsem nechtel, ten by mi byl na dve veci.
Odpovedeli mi ze to neni jejich zvyklosti.
A ja jsem bohuzel nebyl v takove pozici, abych mohl rici: "Tak pokud
mate zajem s nami spolupracovat, tak odtedka to vasi zvyklosti je.
A hned to dame do zapisu."