OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Čtvrtek Únor 25 13:30:58 CET 2010

Jistě, ale měl by sis to zneužívání ošetřit na své náklady a svými
prostředky a ne k tomu používat(zneužívat) prostředky státu(především
politické) u kterých je dále předpoklad že budou zneužívány naprosto k
jiným účelům než bylo třeba zamýšleno. Kdo v takovém případě bude hradit
vzniklou škodu která může být prakticky neomezená?
S pozdravem,
		Miloš Dašek