OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Únor 25 13:56:32 CET 2010

To co touto metodou vypočítají není ani škoda, ani ušlý zisk. To je
zcela hypotetická suma kterou se pak ohánějí v tisku - to je také to
jediné k čemu se to dá použít.

Čímž neříkám, že nemají žádný ušlý zisk a že by se za software nemělo
platit - to je jen moje námitka proti tomuhle druhu kalkulace. Některé
firmy si na tom vybudovaly i marketing, jako třeba Autodesk.

Aleš Procháska