OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

Ing. Peter Adamec max13@atlas.sk
Čtvrtek Únor 25 04:17:21 CET 2010

Akurat ze v tej eeprom neviem co konfigurujem nic na sw nemenim
maximalne nastavenie
A to mi autorsky zakon nezakazuje
FW som predsa nepozmenil, jedine co som pozmenil je nejaky konfigurak
(zoberme ze je to ekvivalent windows registry)
SW ktory sa vykonava bude bezat nadalej a samotny kod ja nikdy
neprepisem. Jedine co sa zmeni ze sam kod si na zaklade toho
co som nechal v eeprom povie ze ma spustit dalsi podprogram. Ale to je
iba konfigurak, nic menej nic viac a to je nepostihnutelne.