OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 25 02:47:25 CET 2010

 25.2.2010, 2:40:12

Ja po vas nic nechci ;-) , to chce zakon.
Muzete se sice branit tvrzenim, ze neumite rozeznat sw a hw upravu,
ale v pripade cloveka ktery si domu kupuje osciloskop v cene noveho
auta, to nebude znit prilis duveryhodne.
Rejpat se v sw mate zakazano zakonem, nejake EULA vam to muze leda
povolit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz