Výběr bezdrátového přístupového bodu

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Středa Únor 24 21:57:03 CET 2010

Zdravím

ještě jedna věc zde je a to zda AP dokáže obsloužit Vámi požadovaných 30
klientů.
Řešili jsme stejnou věc a 90% routerů na trhu si s tím není schopno poradit:

Ovislink 5460 (5470)	max 12 klientů
Ovislink router řada 2000	max 16 klientů

V dokumentaci je psano že zvládají 250 klientů, nakonec jsme to řešili i s
podporou, která nakonec řekla že netuší kde je problém.

Dále jsme zkoušeli nějaký netgear, belkin a všechno to končilo někde mezi 15
až 18 klienty.

Jediný prvek z levné kategorie, který to zvládl byl Linksys WAP54G.

Dál jsme nezkoušeli. Ale ten linksys byl jen AP.

Dále si myslím, že by se dobře mohl chovat ZyXel NWA3500.

Ale nepočítejte s moc velkou přenosovou rychlostí. Při ttéto velikosti se
dokáže síť zatížit sama s sebou.

Petr Zapadlo

Petr "Zapik" Zapadlo