Výběr bezdrátového přístupového bodu

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Středa Únor 24 21:49:56 CET 2010

Díky za odpověď, cenový strop je určen na 4000,- s DPH za zařízení. Má
to fungovat ve třech místnostech, ale je mezi nimi jen sádrokarton.
S TpLinkem ani Mikrotikem nemám zkušenosti, s D-Linkem celkem negativní.
QoS není potřeba, možná omezení rychlosti na uživatele.

Rád bych něco vyzkoušeného.

Díky.