Program na vytvo

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Únor 23 17:19:29 CET 2010

Nebo si rovnou vytvořit jednoduchý TeXový soubor a dělat to v něm. TeX
umí vkládat PDF obrázky a vytvářet PDF s odkazy i záložkami.

Nicméně pokud neumíte TeX, tak vytvořit něco takového je rozhodně
netriviální záležitost, ale zase když se jednou vytvoří, tak se může
používat opakovaně.

OH

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Program na vytvoření seznamu schématUděláte to jako HTML soubor a pak
> použijete:
>
> html2ps (příliš složité stránky vypadají divně)
> ps2pdf
> pdftk - spojuje/rozděluje/otáčí stránky
>
> Anebo použijete OpenOffice (pokud máte jenom windowsy), ten rovnou umí
> uložit dokument jako PDF a přes PDFTK je spojíte.
>
> Pro ilustraci - máte scanovaný dokument po jednotlivých stranách, ale
> každá sudá strana je vzhůru nohama (nevlezlo se to na scanner
> rozložené), no a spojíte to tak, aby to vypadalo k světu:
>
> pdftk.exe  scan*.pdf cat output out1.pdf
> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |