Program na vytvo

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 23 11:39:40 CET 2010

Program na vytvoření seznamu schématUděláte to jako HTML soubor a pak
použijete:

html2ps (příliš složité stránky vypadají divně)
ps2pdf
pdftk - spojuje/rozděluje/otáčí stránky

Anebo použijete OpenOffice (pokud máte jenom windowsy), ten rovnou umí
uložit dokument jako PDF a přes PDFTK je spojíte.

Pro ilustraci - máte scanovaný dokument po jednotlivých stranách, ale každá
sudá strana je vzhůru nohama (nevlezlo se to na scanner rozložené), no a
spojíte to tak, aby to vypadalo k světu:

pdftk.exe  scan*.pdf cat output out1.pdf
pdftk.exe out1.pdf cat 1-endevenN output sude.pdf
pdftk.exe out1.pdf cat 1-endoddS output liche.pdf
pdftk.exe liche.pdf burst output "pg_%%04d_A.pdf"
pdftk.exe sude.pdf burst output "pg_%%04d_B.pdf"
pdftk.exe *_?.pdf cat output out.pdf
del pg_*.pdf
del out1.pdf
del liche.pdf