Zalozne zdroje - UPS, MG a prudove chranice

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Středa Únor 17 10:49:04 CET 2010

Ahoj,

Na rozvody výpočetní techniky je speciální norma, řešící právě unikající
proudy. Je jich tam opravdu hodně a při skokovém přepnutí to působí problém.
Ten chránič má právo vypadnout. Číslo normy si bohužel nepamatuji a z
knihovničky si ji někdo "vypůjčil". Pokud si z toho něco pamatuji, tak asi
nejlevnější je především celý rozvod rozsegmentovat, jednotlivé části
chránit samostatně a celek chránit velkým (300 mA) chráničem. Něco málo je i
v doporučeních výrobců, např.
http://www.eatonelektrotechnika.cz/pdf/tiskoviny_pdf_343.pdf (strana 45,
obr. 19). Pokud použijeme izolační trafa a další řešení dle normy tak to se
už pohybujeme cenově jinde.

Radek