OT Fotoramecek na cteni knizek

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Únor 15 13:28:41 CET 2010

Dobrý den všem,

Čas od času se tu probírají fotorámečky, čtení knížek a pod. No a mě nedávno
napadlo, zda by nešlo použít fororámeček k takovému účelu. Pro mě by to mělo
následující výhody:

- Papírová knížka, která se do kapsy nevejde, bude v krabičce, která se do
kapsy vejde
- Fotorámečky jsou mnohem levnější, než čtečky/PDA, které se pro daný účel
obvykle používají, takže když se s tím třeba vysekám na skejtu, nebude škoda
vysoká (to je zásadní kritérium, proč obvyklé řešení nepřichází v úvahu)

Ale ... Dají se fotorámečky pro daný účel opravdu použít?

- Dají se na tom fotky prohlížet i v přiměřeném zvětšení, nebo jen jako celé
stránky?
- Dá se to několik hodin uživit z vnitřní baterie, nebo dobastlené o
kapacitě řekněme 10-15 Wh?
- Vejde se to do kapsy (velikost <= rozměru CD mehaniky)?
- Nikdy jsem takovou věc nedržel v ruce, ani neviděl na vlastní oči, takže
... je ještě nějaký jiný problém, který mě nenapadl?

PH