OT Fotoramecek na cteni knizek

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Únor 15 13:42:11 CET 2010

Muje odpoved coby majitele ctecky PRS-505 je: NEDA se nahradit
fotorameckem. Ja bych ji nenahrazoval ani PDA.
Duvody pro ctecky:
-extremne mala spotreba (nabijim cca jednou za mesic pri intenzivnim cteni)
-krasna citelnost eInku (koukani na svitici LCD mam dost v praci)
-neboli mne z ni oci
-perfektni citelnost i na primem slunci (pozor, neni citelna po tme!)
Dovody pro PDA:
-neni to jednoucelova krabicka (muzete s tim delat i dalsi veci)
Duvody proc NE ramecek:
-zanedbatelna vydrz na baterku (pokud se takove delaji)
-male rozliseni
-chybi podpora pro formaty knizek (a cist knizku jako nafocene obrazky
- mnoooo - jednak tezko sehnatelne, jednak tezko koukatelne)

Ohledne 'rozbitnosti' - k cteckam (a urcite i k PDA - ale tam jsem
nezkoumal) existuje cela rada ruznych obalu, nektere prave s ohedem na
nerozbitnost...

Marek