Galvanicke oddeleni satelitu od LNB

Robert Baranka baro@atlas.sk
Pondělí Únor 15 07:52:31 CET 2010

Dobry den

Mozno sa mylim (znalejsim sa ospravedlnujem), ale ja by som nepouzil elektrolyty, ale nepolarizovane (zvitkove) kondy. Predpokladam, ze by stacila aj o rad nizsia kapacita.

Robo
  ----- Original Message -----
  From: Miloš Šula
  To: 'HW-news'
  Sent: Sunday, February 14, 2010 7:30 PM
  Subject: Galvanicke oddeleni satelitu od LNB

  Zdravím,

  po delsi pauze jsem se dostal k nedavno diskutovanemu problemu s oddelenim satelitniho prijimace od LNB konvertoru, ktere jsem asi pred mesicem ci dvema inicioval.

  Vyzkousel jsem zde doporucene schema s LM317 a optoclenem. Funguje to, ovsem narazil jsem na problem s pouzitim 10uF kondenzatoru, ktere maji propustit 22KHz od prijimace k LNB pro prepinani pasma. Po jejich zapojeni se rozhodi vystupni stabilizator v satelitnim prijimaci a misto 14/18V je na vystupu kolem 12-14V, takze pak nespina optoclen, ale hlavne muze dojit treba k prehrati vystupniho stabilizatoru v satelitu...

  Bohuzel me uz nenapada nic jineho, nez pouzit nejaky OZ s predrazenym kondenzatorem , ktery bude modulovat vystupni napeti LM317...Pripadne fazovy zaves LM567 spoustejici oscilator 22KHz modulujici LM317

  blokove schema:

  http://carnivore.ic.cz/sat.jpg

  Milos Sula