Galvanicke oddeleni satelitu od LNB

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Únor 15 08:31:15 CET 2010

2010/2/14 Miloš Šula <sula@rps.cz>:
> Vyzkousel jsem zde doporucene schema s LM317 a optoclenem. Funguje to, ovsem
> narazil jsem na problem s pouzitim 10uF kondenzatoru, ktere maji propustit
> 22KHz od prijimace k LNB pro prepinani pasma. Po jejich zapojeni se rozhodi
> vystupni stabilizator v satelitnim prijimaci a misto 14/18V je na vystupu
> kolem 12-14V, takze pak nespina optoclen, ale hlavne muze dojit treba
> k prehrati vystupniho stabilizatoru v satelitu...

1) Zkusil bych menší kondenzátory.
2) Zkusil bych menší kapacitu, jak už radil kolega z východu ;)
3) Máte tam nějaký tlumivky? (Vím, že to je jen blokový schéma.)
4) Zkusil bych nasimulovat zátěž, třeba to má vliv - satelit čeká na
výstupu konvertor a teď tam má jen optočlen. Pro začátek bych dal
odpor, aby odběr byl třeba 100mA.

Pavel Kadečka.