Tip na pekny nabijec za skvele penize

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Únor 14 17:29:46 CET 2010

Mam ty cerne drzaky proletovane, a uz nekolik let tim pomoci Ultramatu 10 prohanim zcela bezproblemove proudy az do 3A (Ultramat umi az do 5A, ale tim svoje baterky netrapim ani v momente nejvetsi nouze :-)

Funguje to bez jedineho problemu. Jediny problem je samotne proletovani, musi se pouzit agresivni tavidlo, aby cin hnedka chytnul, jinak dojde k temer okamzitemu roztaveni toho cerneho cinskeho plastu. Vzhledem k tomu, ze se to da po proletovani krasne cele omyt v horke vode, tak to tavidlo nevadi.

Ale je jasne, ze ten drzak z odkazu vypada profesionalneji...

Jakub Serych