Tip na pekny nabijec za skvele penize

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Únor 14 13:33:18 CET 2010

Tak ted dobehly Recyka a jak jsem psal chovaji se ukazkove:

http://www.cncnet.info/galery/turnigy/recyka_nabijeni_sada1.gif

jinak jak to vypada u me na stole jak se zde nekdo ptal:
http://www.cncnet.info/galery/turnigy/

jen me ceka ubastlit toto:
http://ww.spejlickari.wz.cz/main.php?page=dilna/drzak/drzak

sice mam ty cerne drzaky proletovane, ale i tak se bojim pres to pustit
vic jak 0.5A

U nabijecek typu IPC a Maha (tu mam take) mi vadi jedna zasadni vec a
tou je neregulace proudu. Proud 0.2A se dosahne stridanim 2A ku 0A v
pomeru 9:1 coz je docela problem treba v pripade AAA tuzek nebo jinych
citlivejsich clanku.

--
S pozdravem
Radek Vicek