Zasuvky master-slave

Zdenek zdej@atlas.cz
Neděle Únor 14 16:43:12 CET 2010

Tak jsem pokracoval v mereni domacich spotrebicu Lidl-metrem:

Nejvetsi prekvapeni byla st-b spotreba veze: 13 W! Pritom ji zapinam jen
na par minut tydne. Takze krome master-slave zasuvek budu kupovat i psa
s vypinacem.

Celkem se st-b spotreba bytu 2+1 pohybuje kolem 50 W! To je vic, nez
vecer prosvitime. Roman musi mit radost...

Zdenek