Zasuvky master-slave

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 9 09:43:18 CET 2010

Jak jsem psal - pokud těch 5V dává i televize. Někde jsem se dočet že
se to napájení používá třeba u nějakejch aktivních rozbočovačů nebo
opakovačů signálu, takže mi z toho logicky vychází, že to bude spíš na
zdroji signálu než na přijímači. Že by těch 5V bylo všude, to se mi
nezdá, to by pak dva zdroje (televize a např. satelit) tlačily proti
sobě +5V i když zas je tam to proudový omezení, takže by to nemělo
vadit.

P.K.