[OT] Historie vypocetni techniky - pekne cteni

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 11 01:28:10 CET 2010

 11.2.2010, 1:17:09

Kdyz se AMD pred nejakym rokem ci dvema zbavovalo starsi vyrobni
linky, snad pro 90nm, koupilo ji prave rusko. Pokud nejaky rusky
oligarcha nema soukromou zbirku vyrobnich linek, pak to ma jiste
armada.
Druha otazka je, co stim delaji. Od cca poloviny 70. let sli rusove
svou vlastni cestou - procesory elbrus. Pokud jsou me informace
spravne, tak architekturou predbehly zbytek sveta o 20 let, no a v
technologiji zase byly 10 let pozadu. A v ranne fazi budovani
kapitalismu, se to jiste jen zhorsilo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz