[OT] Historie vypocetni techniky - pekne cteni

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Středa Únor 10 22:43:02 CET 2010

Zdravim, zajima mne - mozna nekdo vi?, jak to vypada s ruskymi pocitaci v soucasnosti?
Zda-li je rusko jako takove tezce zavisle na dovozu zapadni techniky,
nebo jestli ma sve vlastni vojenske/vedecke (super)pocitace?
Ono vypada to, ze rusky medved se zacina probouzet a cim dal vice
dava najevo ze je vojenskou velmoci. Krome toho rusove asi porad smysleji
o ceskoslovensku jako o odcizene kolonii, proto me stav soucasne ruske technologie
docela zajima.
KM