[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Únor 9 21:18:53 CET 2010

Jasne takze mel smulu fajn.

Tak ma podle Vas udelat co? Zaplatit jim o kolik si reknou bez reci?
Problem celeho toho pripadu je, ze oni to k soudu dat nechteji a on zase
uznat ze by jim mel zaplatit nekolikanasobny odber nez ma jeho domacnost
a ktery si zjevne nekdo vycucal z prstu.
Jenze oni na nej maji bic a tim je to, ze uredne nema uz nekolik let
elektrinu.

Me by opravdu zajimalo jestli byste v jeho kuzi nad tim take mavnul
rukou a rekl si cert to vem, tech pul mega co jsem mel na vzdelani mych
deti dam CEZu.

--
S pozdravem
Radek Vicek