[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Únor 9 20:59:59 CET 2010

Ze mal proste smolu.
Ak kupite niekde auto a neskor sa zisti, ze bolo kradnute, tak Vam ho
zoberu. Ak ten, od koho ste ho kupili nema a teda nevrati peniaze, mate
smolu a nemate ani auto ani peniaze.
Podla Vas by to malo byt inak a to auto Vam ma zostat ?
Proste ste sa stali obetou kradeze, hoci nie osobne zavinenej. Tak v pripade
toho prikladu s autom ako Vami spomenuty priklad kradeze elektriny.

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info"

Pane Mlynarciku, nechtel jsem se do toho motat, ale dam vam jeden
konkretni priklad cerneho odberu meho znameho.

Pred lety se prestehoval (zdedil) do baraku po svem tchanovi s celou
rodinou a pravdepodobne se nekomu z pribuznych neco nelibilo jak bylo
vyporadane dedictvi a asi po 5 letech u nich zastavilo ono prepadove
komando (bylo to v pocatcich kdy si delali co chteli) a regulerne se
nakyblovali do baraku a zacali kopat ve zdi a opravdu cernou odbocku
nasli. Znamy jel z prace a to uz to meli odkryte. Koukal na to jak
blazen (hlavne jak na to tak prisli) a doslo mu, ze zrejme z rodiny kdo
o tom vedel se pricinil a nabonzoval.
NTZ odjelo a zacalo zminene kolecko s vyslechama ruzne daleko od jejich
domava a v ruzne silene casy, kde hrozily ruznyma sumama a kde cim.
Samozrejme mu odpojili elektrinu.

Znamy jim opakoval, ze o nicem nevedel, ale ze je ochotny se s nimi
domluvit a uhradi nejaky rozdil, ktery odpovida nejake bezne spotrebe -
ta odbocka napajela jen nejakou cast baraku a jeste jen neco.

Jak to cele skoncilo? Znameho dodnes nikdo nedal k soudu, CEZ u nej
stale eviduje "pohledavku" a DODNES nema elektriku (nekolik let). Ma
natazenej kabel od souseda.

Jak tohle chcete posuzovat?

--
S pozdravem