[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Tomas Kopriva tomaskopriva@gmail.com
Úterý Únor 9 19:58:22 CET 2010

Nikdo snad nebude odecitat vsechny elektromery z jednoho mista ale bude
mit u nejblizsi trafostanice
datovy prevodnik a dal pujdou data jinym kanalem, ve mestech je preci
spoustu moznosti jak pripojit
stanici k nejake datove siti a u vesnic a samot to jiste take pujde.