[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Únor 9 16:10:44 CET 2010

Nechapem, preco by mal byt trest za UMYSELNY cin presne umerny sposobenej
skode. Ak sa v noci vlupate do klenotnictva a podari sa vam tam zobrat iba
retiazka za 200 Kc, tak treba iba potriast dotycnemu rukou (ze bol
neschopny) a poslat ho domov ??

Preco to neporovnavate s tym, ako sme casto neuveritelne kruto trestani ako
soferi v doprave za absolutnu somarinu. A nikoho netrapi, ci ste naozaj
sposobili nejake ohrozenie niekoho. O vzniknutej skode radsej ani nehovorim

Akurat kradnutie elektriny je tu u nas casto aj inteligentnymi ludmi brana
ako urcita forma neskodneho sportu. Hoci sa neda chytit do ruky, je to
predsa "vec" ako kazda ina.

Jedine (o com sa da hovorit) je zakernost niekomu cudziemu odcviknut plombu.
Ale predpokladam je to skor teoria nez ze by sa to naozaj dialo. Hoci v
pripade skutocnosti to je naozaj zakerne.

                                              Milan  Mlynarčík