[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 9 16:24:13 CET 2010

 9.2.2010, 16:17:42

Pokud vam nekdo ukradne penezenku s 1k Ojro, tak je to darebak a vy
jse poskozeny. A s darebakem ma byt nalozeno prisne.
Ale nejdriv je treba dokazat, ze vam tu penezenku skutecne ukrad. Taky
vam mohla vypadnou s kapsy a ten clovek ji proste nasel.
Ale i kdyz dokazete, ze dotycny vam penezenku skutecne ukrad, tak
nemate zadne pravo jej obvinovat z toho, ze vam ukrad 50k Ojro.
Tim se stavate stejnym darebakem jako je on. A s darebakem by melo byt
nalozeno prisne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz