Re: Kabelovka - přiliš silný signál?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Únor 9 15:41:48 CET 2010

Uz som Vam pisal davnejsie svoj nazor - som si isty, ze je to sposobene tou
kartou. Jednoducho na oddelenie signalu na TESNE susednom treba solidny
filter. Rovnake ukazy ako popisujete som zazil na starsom TV, ktory mal
robenú selektivitu iba LC obvodmi. Pomohla vymena televizora za iny s PAW
filtrom.
O kvalite vacsiny kariet do PC si nerobim velke iluzie. Ak to nema
dostatocnu selektivitu, s tym nic nenarobite a susediaci signal nemate ako
odstranit. Zmena sily signalu stav nijako nezlepsi, urcite %signalu zo
susedneho kanalu vzdy zostane rovnake.

Jedina Vasa sanca - najst kartu so slusnejsou selektivitou alebo pockat na
digital (a verit, ze to potom bude MOZNO lepsie). Ale predpokladam, ze asi
ano.

                                              Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: Halen
To: HW-news
Sent: Tuesday, February 09, 2010 12:20 PM
Subject: Re: Kabelovka - přiliš silný signál?

Ano máte pravdu moje minela. Frekvence mají být násobeny 10x. Jedná se o
kabelovku. Vysílač Černá hora je vzdálen cca 6.6km vzdušnou čarou. Poloha je
Loc: 50°37'12.715"N, 15°39'20.081"E z mapy.cz. Závada se projevuje stále,
ale někdy více a někdy méně. Útlumový článek již byl vyzkoušen, ale bez
výsledku. Já zesilovač v cestě nemám, ale v kabelovce (ve sloupku venku)
určitě je. S tím kmitáním a přejížděním po kabelu mohu zkusit alobal? Mám
ale pocit, že se přejetím ruky nic neměnilo. Zkoušel jsem i analogový příjem
přes kus drátu a před cca 6 týdny tam ten pruh na analogu byl (byl ale
jakoby vytlačený v obraze, ne zašumnělý jako u kabelovky) ale včera tam
nebyl. Přitom na kabelovce je pruh pořád. Měl jsem tam i firmu co kabelovku
provozuje a tvrdí, že je vše v pořádku. Zkoušeli docela dost věcí a nic
nepomohlo.