poptavka vyvoj letadloveho pocitace/vhodne reseni

Kovar Milan mkovar@seznam.cz
Úterý Únor 9 13:20:38 CET 2010

Mi děláme regulaci. Zobrazení jsme ještě nedělali.
Ptal jsem se šéfa, zdali bychom měli o takovou zakázku zájem a prý ne.
Jo a certifikovaný OS neexistuje. Vše musí být certifikováno přímo pro danou
aplikaci. Existuje pouze takový, kde vám tvůrce dodá podklady k certifikaci.

Milan