teflonovy kabel pro pripojeni senzoru

nevrklap@volny.cz nevrklap@volny.cz
Pondělí Únor 8 17:42:52 CET 2010

Zdravim,

hledame vyrobce-dodavatele kabelu, ktery vydrzi teploty radove od 20K
vyse (do 300K). Zkusenost naseho spolecnika rika, ze pro dany ucel vyhovi
kabely s teflonovou izolaci. Nedari se mi ale nic kloudneho objevit
(tme, elfa, farnell..). Parametry - 4 vodice+ stineni, vnejsi prumer
kabelu maximalne cca 2.5mm, idealne 2mm.
Jedna se o pripojeni senzoru - napriklad typu PT100 ci hall. sondy.
Nasel jsem jen neco od Vishaye jako prislusenstvi k tenzometrum a tam
si zatim nejsem jist vnejsim prumerem (typ 430-FST)

Diky za kazdou radu..

P.