Odpověď: [OT na nedelni vecer] Kontrola odkazu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 7 20:27:04 CET 2010

Pfuj, nehnevaj sa, ale ved to ani html nie je... ;-)

Ale plne suhlasim. Ja osobne by som si ani nelamal hlavu nejakym automatizmom, ale naopak, ak su to linky zo Sasinej stranky (zirafoviny?) tak by som ku kazdej linke primontoval aj nenapadne klikatko typu "report broken link".

wek