Odpověď: [OT na nedelni vecer] Kontrola odkazu

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Únor 7 20:38:52 CET 2010

Hezky vecer,

     vsak to tam take je, ale nikdo jej asi nepouzije... Stejne jako u
souboru, dneska jsem tam nasla chyby, ale nikdo nic nerekne...

     Jinak jsem nasla program XENU a uz mi kontroluje seznam :-)

					Saša K. Svobodová