Zelenozlty vodic v zariadeni s plechovou skatulou

Jan Martincek jano@martincek.com
Středa Únor 3 11:49:41 CET 2010

Dakujem Vsetkym za postrehy.

Riesim problem ci na koniec kabla mam dat ocko a to potom zaskrutkovat do
spodku krabicky - vrch krabicky potom pripojim fastonom? Alebo staci
samorezna skrutka ktora navzajom spaja diely krabicky?

Krabicka je v nasom pripade 4 dielna - takze keby som ku kazdemu plechu dal
jeden faston+ spolocnu svorku - niekde.

Ide mi o to ci to mozem osidit tak ze nastrelim skrutku do jedneho plechu a
ostatne pospajam ces srobovane spoje - nie vodicmi.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Svobodova@sdc.unl.szdc.cz
Sent: Wednesday, February 03, 2010 10:25 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Zelenozlty vodic v zariadeni s plechovou skatulou

Hezke dopoledne,

	mam před sebou zrovna CSN34 0350 - Predpisy pro pohyblive privody a
pro snurova vedeni. Je sice postarsi, ale novejsi nemam (jak vite, do ceho
zrovna koukam? :-) )

	No a tam se pise:

§3507 Zily snur musí byt k pripojovacim svorkam pripojeny tak, aby spoje
byly odlehceny od mechanickeho namahani (tahem, ohybem apod.) a aby
jednotlive zily byly ohybany polomerem rovnym aspon prumeru zily. Konce
izlovace musí být upraveny tak, aby se nepoškozovaly (netrhaly, nepraskly
apod.). Konce zil musí být vhodně uparveny tak, aby se jednotlivé drátky
neoddělovaly a jádra bylo možno správně a řádně zapojit do připojovacích
svorek. Spoje musí být proveden tak, aby jejich přechodový odpor byl trvale
co nejmenší.

	Ochranná zíla musí být tak dlouhá, aby při případném vytržení šňůry
ze svorek byla namáhána tahem až po přerušení (vytržení) pracovních žil.

	Cili bych rekla, ze to je jedno, jak je pripojeni provedeno, jen to
musí byt pripojeni spolehlive.

z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje

                             Saša K. Svobodová