Zelenozlty vodic v zariadeni s plechovou skatulou

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Únor 3 12:46:43 CET 2010

 3.2.2010, 12:43:20

Nevim jak se k tomu stavi socastne normy, ale drive to bylo tak, ze
pokud k pospojovani slouzil sroubovy spoj, musela tam byt vejirova
podlozka z nekorodujiciho materialu. Z nekorodujiciho materialu musel
byt rovnez sroub kterym se pripojoval PE vodic.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz