Zelenozlty vodic v zariadeni s plechovou skatulou

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 3 09:58:06 CET 2010

2010/2/3 Jan Martincek <jano@martincek.com>:
> Zdravim kolegovia
>
> Hladam nejake nariadenie - odporucenie - normu ktora hovori o tom akym
>
> sposobom ma byt pripojeny zelenozlty vodic v zariadeni ktore ma kovovy kryt
> a obsluha ho obcas pocas obsluhy drzi v ruke.
>

> Hlavne ide o to ci moze byt spajkovany, krimpovany, akym sposobom uchyteny...
>
> Dakujem za kazde nakopnutie ohladom tejto temy.

(Předpokládám, že ten žlutozelenej vodič tam není sám, ale jako
součást napájecího kabelu 230V.)

Nevím jestli nějaká norma řeší způsob upevnění toho žz ochrannýho
vodiče (podle mě ne), ale v napájecích vidlicích se doporučuje dělat
ho o trochu delší (když se kabel vytrhne zpod šroubků, žz se vytrhne
jako poslední).

Stejně na to zařízení někdo musí udělat revizi, když se mu to nebude
líbit, tak to holt předěláte ;)

Udělal bych to podle sebe, aby to bylo mechanicky dobře provedený, tj.
drželo to a mělo to dobrý vodivý spojení.

P.K.