Zelenozlty vodic v zariadeni s plechovou skatulou

Standa Palas stpalas@quick.cz
Čtvrtek Únor 4 00:14:17 CET 2010

No jestli si dobre vzpomínám,tak kdyz jsem naposled delal padesátku,tak nám zkousející zduraznoval,ze madla,nebo cásti za které se drzí elektrické nástroje s nebezecným napetím nesmí být v zádném prípade kovové,i kdyby byly zemené jakkoliv kvalitne.Ale muzu se mýlit,normy nejsou moje hobby.

Standa Palas
  ----- Original Message -----
  From: Jan Martincek
  To: 'HW-news'
  Sent: Wednesday, February 03, 2010 9:48 AM
  Subject: Zelenozlty vodic v zariadeni s plechovou skatulou

  Zdravim kolegovia

  Hladam nejake nariadenie - odporucenie - normu ktora hovori o tom akym

  sposobom ma byt pripojeny zelenozlty vodic v zariadeni ktore ma kovovy kryt a obsluha ho obcas pocas obsluhy drzi v ruke.

  Hlavne ide o to ci moze byt spajkovany, krimpovany, akym sposobom uchyteny.

  Dakujem za kazde nakopnutie ohladom tejto temy.

  j.