RE: SMD součástka - identifikace

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Únor 1 16:10:20 CET 2010

D3E - RB411D, Shotky Dioda 20V 500mA, SOT23

D6E a D8E v databázi nemám.

Nalezeno pomocí programu SMD, který lze nalézt na ok1uga.nagano.cz.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Halen
Sent: Monday, February 01, 2010 4:04 PM
To: HW-news
Subject: SMD součástka - identifikace

Zdravím mám prosbu. Snažím se identifikovat SMD mrchu. Vypadá to jako
klasický smd tranzistor (nemusí to být tranzistor). Pouzdro má bouličku
(přerušený přechod) a na pouzdru jsem vyčetl snad kód:

D3E nebo to múže být D6E, D8E. Je to v kapesním MP3 přehrávači u USB
konektoru. MP3 přehrávač nenabíjí. Dále nevím co je to za obvod LN4890,
tuším že to může být také k nabíjení baterie.

Děkuji za pomoc.

Honza