eagle 4.16 - pomale vykreslovani

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Únor 1 16:37:48 CET 2010

Zdravim konferu a prosim o pomoc,

nainstaloval jsem na novy NB eagle 4.16r2 a pri zoomovani je
prekreslovani ukrutne pomale, a to se vubec treba nemusi jednat o velkou
desku. treba i v knihovne, kde je nejaka celkem mala soucastka se to pri
zoomovani prekresluje pomalu. Zkusil jsem eagle 5ku a ten slape jak
vino. Moje konfigurace NB je winXP, C2D 2.00GHz, 4GB RAM DDR2, graf. ATI
radeon mobility HD 4330 s 512BM ,,, takze celkem slusny stroj ...

prosim poradte mi cim by to mohlo byt. uz jsem zkusil za cely den certa
dabla ale furt nic.

predem moc diky

--
S pozdravem