Programovani v C a prikaz goto - kultura programovani?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 31 12:16:16 CET 2010

No, ma (teda v zavislosti od definicie "silene" :-) ), ale preco by to malo cokolvek vysvetlovat? Stavovy stroj sa standardne riesi pouzitim switch/case v nekonecnej slucke, ako s tym suvisi call stack?

wek

PS. Na citanie (nielen) o goto doporucujem Knuthov "clanok" "Structured Programming with go to Statements", ale uz to asi do konca roka nestihnete... ;-)
PS2. ... a nezalozime vlakno "kultura pisania subjectov"? ;-)