Programovani v C a prikaz goto - kultura programovani?

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pátek Prosinec 31 13:06:59 CET 2010

To nebylo az tak primo ke goto ale spis k celkovemu stylu - tomu, ze
je to vsechno namastene v jedne funkci (dobre, az na to crc). Vetsinou
se v te stavove masine nejaka volani hodi, aby se tam nemusely
kopirovat kusy kodu a nebylo to prilis krkolomne. Nebo alespon me se
hodilo, abych nezevseobecnoval ;)

KR