Rigol 1052E - prevodniky

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 30 08:37:54 CET 2010

Ahoj, dik za obrazky...

Kdyz na to ale koukam, tak s prominutim dochazim na to, ze to tak musi
vicemene dopadnout z principu veci.

Proste pokud mi vyjde na jednu periodu 100MHz signalu treba 8 mereni
(coz je dane samplovaci rychlosti bez ohledu na to jak kvalitni pristroj
to meri) tak proste efektivne merim s vyrazne nizsim rozlisenim. To
proste jinak dle meho vyjit nemuze.

Otazkou tedy zustava proc se pohybuje efektivni rozliseni kolem 6b i pri
nizsich frekvencich - kolem 6b se to pohybuje az do cca 20Mhz.
Duvodem muze byt sum, nekvalitni signal z DDS a nebo treba impedancni
neprizpusobeni (DDS byla propojena s rigolem koaxem bez sondy (1Mohm) -
bohuzel rigol nejde jednoduse prepnout/prekalibrovat na 50ohmu).

Takze podle me zadne prekvapeni...zatim. Zkusim dneska sehnat jeste ten
BNC terminator a odmerit sum.

Radek Vicek