pamet 45DB041B

Středa Prosinec 29 22:45:41 CET 2010

Dobry den,
do jednoho zarizeni typu hoby projekt jsem si pred rokem dal pamet
45DB041B a ted jsem si pro ni chtel napsat ovladani. Z datasheetu nejsem
vubec chytry. Na strane 3 je blokove schema a je tam velikost stranky i
buferu 264 bajtu. Dole je architecture diagram a tam je page=264(256+8)
bytes. Na strane 17, write operations  je flash memory array page=256
byte a bufery take 256. O stranku dal je read operations, page i buufery
264 bytes. Nejak jsem se nedopatral vysvetleni techto zahadnych
vlastnosti. Kouknul jsem se na aktualni datasheet u chobota. Uz nemaji
pamet 45DB041B, ale 45DB041D a tam pisou ze je stranka konfigurovatelna
na 256 a 264 bajtu. Tak nevim - nemam tu pamet zahodit a naletovat tam
tu novou? Ale myslel jsem ze mezi svatkama do Prahy nepojedu a ten
program si dopisu. 264 bajtu je fakt blbe cislo. Sice muzu adresovaci
bit BA9 nechat na nule, ale tim jen nadefinuju pocatecni adresu
zapisu/cteni. Da se zaridit aby se do 45DB041Bzapisovalo a cetlo se
stejnou velikosti stranky, nejlepe 256 bajtu?
Andel