pamet 45DB041B

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Středa Prosinec 29 23:27:39 CET 2010

DD,
mam zkusenosti s jinym typem AT..DB... pameti, takze prepokladam ze toto
bude analogicke:
po zakoupeni je typicky velikost stranky tech 264byte (zrejme pocitaji napr.
s ulozenim dat+CRC) - tuto lze pak SW zmenit na beznych 256B ale ta zmena
neni vratna(!). Stranku lze pro operace kopirovat do interniho bufferu
pameti (jsou tam dva SRAM buffery) nad kterym se pak provadeji operace a po
te se pripadne cela stranka zapise zpet do flash.
(Osobne nechavam pamet v zakladnim nastaveni a tech par byte ke strance
navic nevyuzivam, pri adresaci dany bit vynechavam)
T.Mainzer