[OT] baliky

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 23 08:47:19 CET 2010

Hele Petre, ja bych neco napsal, ale zrejme by me za to vyhodili z
prace. Takze muzeme se o tom nekdy pobavit - treba se sejdeme nekde v
hospode.

Problem je, ze CP ridi politici (jmenovana dozorci rada - trafiky) - to
je cely problem CP. A totalne to zaclo jit do prdele v okamziku kdy nas
soupli pod nove zrizene MI (rizene tim blbem) a nasledne nas soupli pod MV.
Jenze to je problem - posta je v jistem smyslu neco jako armada, je to
sice k smichu, ale je to tak. A ta dokaze jet setrvacnosti - procesy
uvnitr jsou rizene tzv. postovnimi pravidly a je v podstate velmi odolna
na nejake vykolejeni.

Bohuzel ten kdo tomu nerozumi to nemuze ridit (jedine silou coz se dnes
deje). Ostatne na postaka se normalne studuje 4 roky. Prevladajici nazor
muze ridit jakykoliv manazer (prisly odjinud) je proste problem. Tedy
takto - pokud by mel k ruce lidi znajici provoz tak klidne. Jenze kazdy
manazer si privede sve lidi (odjinud) a to problem je.

Mimochodem to proc ti posilaji kazdej rok stale nove smlouvy je velmi
pikantni. A velmi presne to ilustruje situaci v managmentu CP. Tohle ale
pustit nemuzu.