OT Hw-listovica praha 2010 - uzaverka

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Prosinec 14 15:31:19 CET 2010

No v Brne nas bylo v restauraci cca:
Balu, Tosa, 4-5 ucastniku, kteri jeli se mnou z Prahy (zcela urcite
vim o Tomasi Dreslerovi, Pavlovi Hudeckovi, me malickosti, a pak jeste
jeden nebo dva) + par dalsich posadek z jinych aut...
Celkem si myslim, ze jsme meli stul pro 12. 5 na kazde strane a 1 v
kazdem cele stolu.
Ale v nekterych pripadech je ma pamet spis WOM (write only). Takze je
to takova spis priblizna informace.

PK