OT Hw-listovica praha 2010 - uzaverka

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Prosinec 14 23:36:41 CET 2010

hmmm, bohuzial budem muset prijemne posedenie na ktore som sa tak velmi
tesil vypustit. Vsade je sneh takze do Prahy nepojdem autom ako som
planoval ale zajtra vlakom. Dufam ze sa dostanem tak aby som stihol
aspon baluovu prednasku :-)
Posledny priamy vlak mi odchadza o ~18:20, potom by som musel ostat v
Prahe dalsiu noc co by bolo komplikovane z inych dovodov.
Je to skoda lebo som sa tesil ale nic lepsie sa mi zial nepodarilo vymyslet.
b.