linux schamatic / pcb editor

JD jirkonf na seznam.cz
Úterý Srpen 31 09:55:06 CEST 2010

 Zdravim,

zatim sem zbezne zkousel gEDu, Kicad a v podstate by mi vyhovovali oba. gEDA
ma v zakladu vic soucastek v knihovnach, ale zatim sem se nedostal ke hledani
knihoven na netu, tak uvidime pro ktery bude "vic tech ktere pouziju". Taky se
chci podivat, jakym zpusobem se v nich tvori vlastni soucastky, protoze na to
urcite casem jednou dojde. Rozhodne potesujici zjiteni je ze nastroj existuje
- a dokonce dva :-]

JDrozd

---