linux schamatic / pcb editor

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Srpen 31 10:32:29 CEST 2010

  V KiCadu se soucastky tvori celkem dobre, jak schema tak PCB, uz ani
nehledam a rovnou si je delam k obrazu svemu (jde to ruzne exportovat
mezi knihovnama, kopirovat, modifikovat, na desce treba editovat jednu
soucastku - zvetsit diry atp... )