WOL

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Srpen 22 09:38:56 CEST 2010

  On 22. 8. 2010 9:01, Vladimir Nerud wrote:
> I kdybyste hledal týden, tak to nenajdete. Proste proto, ze relátkem
> PC pres WOL nezapnete. Nejjednodussi je povesit ho paralelne k Power
> SW a v Moznostech napajeni nastavit Pri stisku tl. napajeni - Vypnout.
> Ja jsem za deset vterin vyguglil, ze na ovladani pres WOL je treba na
> ten pin poslat tzv. Magic Packet.
> Podrobnosti jsou zde:
> http://www.samuraj-cz.com/clanek/wake-on-lan-lokalni-i-vzdaleny-subnet/

Ak sa nemylim Magic Packet sa posiela po sieti na sietovu kartu ktora na
zaklade tohoto paketu vygeneruje WOL. Ale vyvoj ide dopredu, mozno je to
dnes inac.

Podla obrazku v tomto dokumente
(http://support.amd.com/us/Embedded_TechDocs/21383.pdf) je nezapojene
WoL stahnute k zemi. To naznacuje, ze  privedenie +5V na WoL by mohla
byt spravna cesta. Zlaty Google, za par minut da odpoved na vsetko :)

-m-