WOL

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Neděle Srpen 22 09:31:50 CEST 2010

No googlite dobre, ale ...
tzv. magic packet se neposila na WOL konektor, ale na sitovou kartu a ta
pripadne po jeho prijeti nejak zacvici tim WOL PINEM :-)
PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimir Nerud
Sent: Sunday, August 22, 2010 9:01 AM
To: HW-news
Subject: Re: WOL

I kdybyste hledal týden, tak to nenajdete. Proste proto, ze relátkem PC pres
WOL nezapnete. Nejjednodussi je povesit ho paralelne k Power SW a v
Moznostech napajeni nastavit Pri stisku tl. napajeni - Vypnout.
Ja jsem za deset vterin vyguglil, ze na ovladani pres WOL je treba na ten
pin poslat tzv. Magic Packet.
Podrobnosti jsou zde:
http://www.samuraj-cz.com/clanek/wake-on-lan-lokalni-i-vzdaleny-subnet/

Vladimir